Boester brengt winst - Strategie uitzetten

Strategie uitzetten

Een plan om je doelen te bereiken.

Bij innovatie begeef je je per definitie op onbekend terrein. Het is nu de uitdaging om de kansen die je daar aantreft je eigen maken en die om te zetten tot winstgevende business.

Een plan maakt dat je bent voorbereid op dat wat komen gaat.

top

Sparren

Hoe langer een bedrijf bestaat en hoe groter het wordt, hoe meer het dagene kwijtraakt wat het ooit zo uniek maakte. Als ondernemer verlang je dan ook regelmatig terug naar de oorsprong, dat ene idee, het ondernemerschap. En van daar weer vooruit.

Een goede ondernemer is eigen-'wijs' maar beseft tegelijkertijd dat hij niet alles weet. Soms laat hij zich sturen en als het goed voelt neemt hij zelfs dingen van anderen aan.

Deze ondernemer bieden wij een klankbord. Onder het genot van een goede bak koffie houden we u een spiegel voor. Dat doen onze klanten graag buiten de deur waarvoor wij prachtige locaties kennen. Andersom zitten we heel graag bij u in huis, want alleen dan krijgen we er ook een gevoel bij, dan proeven we uw cultuur en ontdekken we hoe er gewerkt wordt.

Neem contact op

top

Golden circle

Alles begint bij de vraag: waarom?

Waarom doe je wat je doet? Waarom zijn sommige mensen en organisaties innovatiever, invloedrijker, en winstgevender dan anderen? En waarom leidt dit bij de ene organisatie wel tot grotere loyaliteit van klanten en medewerkers en bij anderen niet?

De golden circle geeft inzicht over hoe je een idee of visie omzet in een sociale beweging. De golden circle biedt een alternatief perspectief dat verklaart waarom zijn sommige mensen en organisaties in staat zijn om steeds weer nieuwe successen toe boeken.

Ervaar de golden circle voor uw succes voor de komende 3 jaar.

Neem contact op

top

Expeditie plan

Kiezen voor boester is kiezen voor actie!

Vaak wordt gedacht dat innovatie vooral draait om creativiteit en brainstormen op de hei. Dat kan geen kwaad, maar een geïnspireerd idee is maar 10% van het werk. Je doet immers nog steeds hetzelfde. Het moeilijkste stuk betreft de acties om een goed idee in langdurige inkomsten om te zetten. Dat is die andere 90% en die wordt vaak schromelijk onderschat.

De realisatie van innovatie vraagt dan ook om een gerichte aanpak met een duidelijke planning. Het is als een expeditie waarin alle teamleden moeten zijn voorbereid op de taken die komen gaan.

Neem contact op

top